kreativ nödhjälp från oväntat håll...

satt hemma med panik i halsen igår... har satt en deadline på tatueringarna för att förhoppningsvis klämma in foten längre in i en studio så att jag tillslut kan få min plats och lära mej det här ädla yrket från proffs. jag vet vad jag behöver rita upp, men jag fick inte tummen ur! internet i all ära, men man får lägga ned otrolig tid för att hitta det man söker...
jag behöver nämligen rita fler text-tatueringar. har koncentrerat mej på färg hittils...
satte mej ned iaf och snöade in i en anatomi bok. det blev ett öga i b&g! lägger upp lite bilder vid tillfället.
.
sen skrek magen, att rita är fängslande men när handen börjar skaka av hunger är det dags att göra någonting åt saken! så jag gick till ica... en av de bästa sakerna med min ica är att de har roliga tidningar.
det fyndades en tidning, fylld med tatuerings typsnitt och förslag på upplägg för att rita upp text-tatueringar!... får lägga upp bilder på det med sen...
.
annars så är det dags för ett yoga pass ikväll igen, och sen ska jag låna en spikmatta så jag kan börja få rätt på ryggen... ska fortsätta på en apsnygg dödskalle imorrn! det ska bli till ett armband så småningom men först koncentrerar vi oss på att fylla i den lite!

Kommentarer
Postat av: frida

den är mycket bättre redan :) nu blev jag helt missnöjd med min egen, nu är min helt skrikig och rörig haha :)

2010-04-23 @ 16:15:54
URL: http://fritchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0