produktiv helg

.
.
jag har städat, ritat, tränat.. elr, ja. jag har varit ute och tagit en promenad iaf! hehe... jag har jobbat och tatuerat! är dessutom utvilad! det har med andra ord varit en riktigt bra helg. förutom att jag har stopp i dusch / disk avloppet vilket har resulterat i lite fukt skador i köket, inte bra!
.
i fredags skapades en punkig dödskalle på Magda, den blev riktigt najs! lite nervöst eftersom att hennes pojkvän jobbar som tatuerare på studion jag vill in som lärling på... men så bra som den blev kommer det bara vara ett stort plus!
.
idag har jag gjort ett litet hjärta och texten "karma" på Li. blev också riktigt bra. min 11 tatuering, vad tycks?
.
.
jag börjar tro att jag äntligen har hittat rätt. jag ska, blir och är en tatuerare. elr?
.
nu ska jag fortsätta rita på tatueringarna jag ska lämna in i slutet av månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0