torsdag!

.
.
en helt vanlig torsdag. gick upp runt 7 för att rita innan jobb, ska jobba över och åker efter det direkt till yogan. börjar idag, ska bli intressant och skönt. känner att jag behöver sträcka ut min kropp ordentligt nu...
.
efter det ska jag glida ned till lilla torg för TattooLive Malmö arrangerar tattoo tema på checkpoint elr vad det nu heter.. det är sailor jerry filmer och billigare rom som gäller! det finns ju viss risk att det blir ett par öl / rom drinkar för mkt. men precis som det står på armen, don´t worry about a thing!
.
.
jag har många nya tatueringsidéer som jag ritar upp nu, mycket färg! bilder kommer antagligen upp i slutet av helgen. stay inked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0