produktiv helg.

var i södertälje under helgen, träffa familjen och förstås, arbeta lite på kimmys ben. :)
.
.
får redigera bilden sen... tatueringen behöver antagligen en session till för att få till färgen.
.
.
i torsdags fick li den här fjädern.. får se hur den läker, vill ha en session till på den så jag kan lägga in highlights och antagligen fylla i på ställen... :)
.
sen så har jag flera projekt på gång, en fågel med gloria som ska bli ifylld å redigeras.. en text på krille i sthlm, kommer bli fet oldschool grafitti, kimmy ritade designen, jag tatuerade och krille rappade. hehe... den behöver en session till, men den blir riktigt grym krille!
sen så har jag ett till projekt under arbete, vi har lagt in text, ska göra highlights. sen ska vi måla vidare... lägger upp bilder på allt när de är klara.
.
.
efter att ha hängt runt me kimmy hela lördagen åkte jag ut till ett slott utanför järna med familjen. rätt stort hus ändå.. mitt ska ha torn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0