tavlor och sömn

jag har bestämt mig för att måla klart tavlan jag har haft hemma under en längre tid, den blir klar under helgen. skulle ha blivit klar igår/inatt, men jag somnade runt halv 9 och vaknade lagom för att springa till jobbet idag. det blir iaf en grafitti twist på tavlan nu, kan bli riktigt bra! hoppas det, för jag har redan ordnat ett nytt hem åt den...
.
annars inte mycket nytt här, ska försöka sitta med tatueringen jag gör själv på låret under helgen, imorrn kväll kanske... måste ju bli klar innan solen kommer på allvar. för just nu ser den inte klockren ut.
.
jo, jag har gått in i ett projekt tillsammans med en go släkting till mig. jag går in som kreatör och organisatör. vi ska ge ut filosofiska böcker. men inte tung akademisk filosofi utan vardagsfilosofi. riktigt peppad!
.
sen så har ängla fågeln fått en kompis, en djävuls fågel. men bilder på dem kommer när de är ifyllda och klara.!
.
det var väl det för tillfället... ha en riktigt skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0