flickvänner är otroliga

ja, så är det!
det damp ned en överaskning i min brevlåda precis, scandinavian tattoo! vilken grym flickvän man har som ordnar en prenumeration åt en... helt underbart!
www.tattoomagazine.nu

annars så tänkte jag att det var dags att presentera en ny konstnär, han kallar sin studio för "Human Fly". han sitter nere i Spanien och gör de grymmaste tatueringarna jag har sätt på länge... stötte på honom för första gången för ett drygt år sedan då scandinavian tattoo hade ett reportage om honom. Han är kraftigt inspirerad av den tecknade världen och jag ser hans tatueringar med lika stor glädje som tecknade filmer. det är feta outlines, sagolika berättelser och ett skickligt användande av plats på kroppen.. det är en tatuerare som jag kommer försöka resa ned till för att bli tatuerad av!



det är en av bilderna som väckte mitt intresse för den här killen. en rolig sak att tillägga är att jag senare stötte på honom igen när jag köpte en tatueringstidning nere i Kapstaden. Det var ett nytt reportage med nya bilder men denna fanns också med...

apropå Kapstaden så återkommer jag senare med ett inlägg om tatuerare där nere, eftersom att jag befann mig där i dryga 6 månader så hann jag kolla upp ett par tatuerare och det är främst två studios som utmärker sig i denna vackra stad. men som sagt, mer om det vid ett senare tillfälle.

tills då, peace.

Kommentarer
Postat av: lea

vilken söt liten blogg bäby ;)

2009-02-21 @ 13:41:15
URL: http://mynameislea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0