det är helg...

och jag känner mej febrig. jag har även träningsvärk? i torsdags började jag ju på yoga, det är buddhistisk yoga. en av de bästa sakerna jag har börjat med på det här halvåret iaf! gick även förbi scheckpoint i torsdags, drack lite öl och lyssnade till det sköna ljudet av en tatueringsmaskin. hehe...
som ni ser så har jag uppdaterat designen här lite, kändes som att det behövdes. inte helt klart än för jag fattar inte hur jag förlänger den vita div'en som innehåller länkarna å shit här till höger?
jag har även varit ute på en lång promenad till limhamn, kalkbrottet och sen genom bellevue hem. så nu är frågan om jag ska sova lite och sen ta tag i disken så jag kan laga mat... eller om jag helt enkelt gör i ordning en kopp kaffe och sätter mej för att rita direkt. två buddhor blir klara idag iaf så får jag se hur långt jag kommer på de andra projekten. inte lång tid kvar nu innan jag ska ta å pallra mej till studion för å visa vad jag gjort och se vad de tycker...
stay inked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0