isen smälter, solen värmer upp och brädan masserar mina fötter

.
det är vår i malmö vilket resulterar i många olika saker. en är att kroppen värms upp och mitt humör börjar komma tillbaka.
.
det har varit många nystarter den senaste tiden, nya arbetsuppgifter på jobb m.m.
jag har också kommit fram till att om den här bloggen ska fungera som jag vill så måste jag börja uppdatera. hehe...
.
.
så vad händer?
jag har blivit äldre.
min mage blir större, men snart är den tillbaka i originalskick! kanske bättre! hehe...
jag tatuerar mig på mitt lår, det ska bli en halvfull färgtub och en stor svart färgblobb! lagom lätt och lagom kul..
jag har tatuerat lite vänner också, bilder på det kommer upp så fort projekten är klara. :)
annars så tatuerar Alex från TattooLive Malmö mej för närvarande, en kille jag kommer fortsätta låta gadda mej här i malmö! samma studio som jag hoppas att få lärlingsplats på, så i slutet av april då jag ska ta sista sittningen på gaddningen tänkte jag komma in med min nya portfolio och kicka lite ass! kommer att arbeta mycket med färger nu.
.
.
jag kommer också att trycka upp lite t-shirts. först blir det väl till mig och någon vän, om det finns intresse sen så går det nog att ordna ex åt er också!
första bilden jag lägger upp på mycket länge, första som jag gjort? är lite hur jag har känt mej under hösten / vinter.
Nu ska jag fortsätta färglägga mina buddhas. peace!
.
(undrar ni varför det är . vid radbryten?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0