min set up och hur allt började för 3 månader sedan(!)

.
här gör jag gör de första strecken. på mej själv som jag hade lovat andra och mej själv, "ska jag tatuera andra så måste jag lita på mej så mycket att jag tatuerar mej själv!" en åsikt som jag står för, för jag kan inte begära mer av andra än av mej själv.
.
när jag fick tillbaka min lgh i början av året så hade jag bestämt mej. det här är inte bara min lgh, det är min atlejé. så jag sålde min sjukt fina, coola, snygga, sköna rokkoko soffa (saknar den fortfarande) för att göra plats för ett arbetsbord så jag kan ägna mej åt mina projekt på ett så professionellt sätt som möjligt här hemma...
.
.
ström agrigatet (stavas det så?) skymtar nere till höger, där den sitter redo att användas.
.
fast jag saknar min soffa så var det helt rätt! får köpa en till sån soffa när jag har mer plats...
.
nu ska jag glida vidare, stay inked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0