att uppdatera

att vara uppdaterad, att läsa, åskåda, titta... jag har inte uppdaterat den här bloggen på länge, inte hemsidan min heller.. och med räkningarna som kom den här månaden också blev jag påmind om en domän som införskaffades för ett år sedan. nu planeras det för att återuppta mina planer för t-shirts.. håll utkik!
.
jag har inte ritat så jätte mycket de senaste dagarna. det var en resa till stockholm i helgen, söderstadion, hemmagjord svin god mörk öl och en ifyllning av ett kinestecken. för att inte tala om alla underbara människor...
.
jag har använt de här dagarna till att återanpassa mig till malmö... stand up comedy och mkt trevliga människor gjorde att allt gick smärtfritt!
.
igår var det ifyllning av systers tatueringar, och ett horoskop. lärdomen efter det är att sömn är sjukt viktigt för att orka.. efter ca 4 timmar orkade jag inte mer.. så det återupptas nästa vecka!
(förstår inte hur joakim hultman ens orkar med tanken på att slå rekord i längsta tattoo session, 44 timmar tror jag det var, se hur de båda mår på jägerso imorrn!)
.
idag är en vilodag. en kopp té och så ska jag försöka få igång voddler... för tillfället är det sun tzu´s "the art of war" som håller mej sällskap, talböcker är soft!
ska försöka planera det kreativa mycket bättre nu också, så att alla projekt får sin tid och plats! struktur är nyckeln, gäller bara att hitta en struktur jag orkar hålla i längden! har aldrig varit så mkt för sånt...

Kommentarer
Postat av: idapida.

tack för hjälpen jonas, de i nacken blev skitbra nu :D horoskopet är litelite svart kvar i det gula, får se om det går bort annars fixar vi de :) du e gryymmmmm :D

2010-05-08 @ 14:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0